måndag 4 februari 2008

Banta är enkelt!

Aftonbladet har idag en artikel som säger att man ska nöja sig med dom små förändringar som är lätta att genomföra. Jag håller med, banta är i grunden ganska enkelt, ät bättre, drick te och motionera mer. Olika enkla råd ges, kombinera dom med bättre kost och grönt te, plus lite uthållighet så går man ner i vikt.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article961191.ab

Nu vet vi alla att banta i praktiken har visat sig vara ganska svårt. Många försöker, men jag tror att ni fuskar... Varje gång jag har bantat och det inte har fungerat så har jag ju fuskat... Nej, gör det enkelt att banta, välj bort några matvanor, lägg till några nya, drick te, ta den där promenaden trots att det regnar... Gör det under ett halvår, och sedan resten av livet, då fungerar det. Det gjorde det för mig.

Inga kommentarer: